איך הכל התחיל

הכל התחיל לפני שנתיים, בת זוגתי ואני החלטנו לשכור דירה בת"א ובפעם הראשונה נתקלתי במוצר פיננסי שנקרא ערבות בנקאית לשוכרים. הרמתי טלפון לבנק שלי (בנק שאני לקוח שלו מעל ל-30 שנה) וגיליתי שלא רק שהבנק היקר שלי מחייב אותי "לכלוא" אצלו סכום כסף בגובה 3 חודשי שכירות כתנאי לערבות (כסף שבניתי עליו ועכשיו לא יהיה לי), הוא גם דורש ממני לשלם לו עמלה שנתית בגובה 7%! ועוד אומר לי: "תגיע לסניף בשעות קבלת קהל, למלא טפסים ולחתום."
כשניתקתי את השיחה הבנתי 2 דברים. הראשון: את ה-20 ומשהו אלף שקלים שהבנק דורש ממני לשמור אצלו אני בחיים לא אראה יותר (אלא אם נעזוב את הדירה השכורה ונגור ברחוב) והדבר השני: אין לי ברירה.
עוד באותו שבוע החלטתי לחולל מהפכה ולשנות את תנאי הערבויות לשכירות. לייצר ערבות שלא מכריחה אנשים כמוני להיפרד מהכסף שלהם, אלא מאפשרת להם לצמוח עם הכסף שלהם. ערבות דיגיטלית שמכבדת את הזמן של הלקוחות שלה והולכת לקראת אלו שצריכים אותה: סטודנטים, זוגות צעירים, משפחות, עצמאיים ועסקים קטנים. ערבות הוגנת בתנאים הוגנים שאף בנק לא מציע.
אפשר לומר שאובלי נוצרה בשבילי... אבל אם אני יכול לעזור למשפחה אחת, לעסק אחד, אני את שלי עשיתי.
דני בן-נר, מנכ״ל אובלי ערבויות בע״מ

הצוות שלנו

חגית קמין

סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק ומייסדת שותפה
חגית קמין
סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק ומייסדת שותפה
היי, אני חגית, שותפה באובלי ואחראית על כל נושא האסטרטגיה השיווקית. יש לי ניסיון מגוון בבניית מותגים ובשיווק מוצרים ושירותים דיגיטליים מגוונים. התפקיד האחרון שלי היה סמנכ"לית חטיבת הלקוחות במרכז הרפואי איכילוב. לפני זה, החלטתי ללכת בעקבות האהבה שלי למוסיקה ל- eco99fm ובמשך 6 שנים שימשתי כמנכ"לית התחנה והובלתי, בין השאר, את השקת אפליקציית המוזיקה eco99music. אפליקציה שמיליון איש כבר הורידו אותה! ובמשך למעלה מ-14 שנים ניהלתי את אגף האסטרטגיה והשיווק של פז ו-Yellow. נכון, ההם עם העיזים בפרסומות. אני אוהבת להתעורר בחמש בבוקר ולצאת לרוץ. יאפ, אני מאלה......

דני בן נר

מנכ"ל ומייסד שותף
דני בן נר
מנכ"ל ומייסד שותף
היי, אני דני. שותף ומנכ"ל באובלי. אני מביא איתי לחברה ניסיון ניהולי ועסקי ארוך. מִנכ"לתי מגוון חברות, האחרונה שבהן היא "טן" - חברה דלק עם מחזור מכירות של כ-2 מיליארד ש"ח ואשראי לקוחות בהיקף של כ-300 מיליון ש"ח. עסקתי בתחומים, כמו פיתוח נדל"ן, אנרגיה וקמעונאות וליוויתי כיועץ עסקי חברות שונות. אני מכיר את תחום הביטוח והערבויות גם מהצד העסקי וגם כשוכר בעצמי. את שירותי הצבאי עשיתי כמפקד בשייטת. הים הוא אהבתי הגדולה, בכל הזדמנות שיש לי, יוצא לשוט.

עו״ד ערן נאמן

אחראי על פיתוח עסקי ומייסד שותף
עו״ד ערן נאמן
אחראי על פיתוח עסקי ומייסד שותף
היי, אני ערן נאמן (חצי חרוז שכזה) שותף ואחראי על פיתוח עסקי באובלי. הייתי שותף בהקמת אגף הגבייה בבנק דיסקונט ופחות או יותר באותה תקופה הקמתי את חברת "גולדנרד פיננסים בע"מ" ושימשתי כמנכ"ל ושותף מייסד. זו חברה שפיתחה פתרונות פיננסיים מתקדמים בתחומי אשראי חוץ-בנקאי ומציעה מוצרים מתקדמים, חלקם דיגיטליים, לניהול חבויות ואשראי בסיכון. החברה מתמחרת ורוכשת תיקי אשראי לאחר כשלי אשראי בהיקף מצטבר של כ-300 מיליון ש"ח, של למעלה מ-200 אלף חייבים ומחזיקה ברישיון נותן אשראי מורחב. כיום, אני מלווה חברות, בעיקר סטארט-אפ, במהלך הצמיחה והגידול שלהן. אין לי הרבה זמן פנוי אבל כשיש, אני יוצא לריצה ועורך טיולים טבע.

רן יוספי

סמנכ״ל הכספים
רן יוספי
סמנכ״ל הכספים
היי, אני רן ואני סמנכ"ל הכספים באובלי והיחיד שמסתובב במשרדי החברה בעניבה. רו"ח עם מעל 20 שנות ניסיון כ-CFO בחברות ישראליות וגלובליות. הרקורד שלי כולל פיתוח עסקי, מיזוגים ורכישות (M&A), מבנה הון, מימון, אסטרטגיה, מיקוד עסקי וכיו"ב. אני משמש גם כיו"ר ועדת הביקורת במכון טכנולוגי HIT - חולון, ומלווה חברות במהלך הצמיחה והגידול שלהן, בעיקר חברות סטרט-אפ. אני מחויב לקידום חדשנות ויזמות. מה אני אוהב לעשות בשעות הפנאי? המממ... לרוץ אמרו כבר? לא? אני אוהב לרוץ.

תומר מידזיגורסקי

מנהל מכירות ושיווק
תומר מידזיגורסקי
מנהל מכירות ושיווק
היי, אני תומר ואני מנהל מכירות ושיווק באובלי. אני בוגר תואר בתקשורת ויש לי ניסיון מגוון בעולמות השירות והמכירה. בתפקיד האחרון שלי, ניהלתי את מרכז המידע, הייעוץ והרישום של מכללה ציבורית בארץ וריכזתי כנסים ופרויקטים שונים באקדמיה. אני כנראה מהבודדים באובלי ששונא לרוץ ויותר טיפוס של להישאר בבית שלי, בכרם התימנים. או יותר נכון במטבח, עם הסירים והתבלינים וכלבת הג'ק ראסלית המהממת שלי "בוסה" (נשיקה בערבית).

שיר ברזילי

מנהלת חוויית לקוח
שיר ברזילי
מנהלת חוויית לקוח
היוש, אני שיר ואני מנהלת חוויית לקוח באובלי. התפקיד שלי הוא לוודא שתיהנו, לא רק מהמוצרים המתקדמים שלנו, אלא גם מהדרך. אני מגיעה מעולם שירות הלקוחות בתחום הבנקאות. עסקתי הרבה בתחומי קשרי לקוחות, בשירותי אנוש ובכל הקשור בניהול לקוחות. גלישה וים הם שני התחביבים (עוד משתמשים בכלל במילה הזאת?😉) שלי, בזמני הפנוי.

אורטל דניאל

מנהל מערכות מידע (CIO)
אורטל דניאל
מנהל מערכות מידע (CIO)
היי, אני אורטל. מנהל מערכות המידע ב-OBLI. אני אחראי על אסטרטגיית המחשוב של החברה ומתרכז בטכנולוגיות הדרושות לניהול החברה. אחרי הכל, OBLI היא חברת פינטק שכל פעילותה מבוססת על מערכות טכנולוגיות מתקדמות. יש לי תואר ראשון בפיזיקה וניסיון של 25 שנים בעולם מערכות מידע; החל מסטרטאפים ועד לחברות גדולות בארץ ובחו"ל. אני מלווה ומייעץ לחברות בהקמה ובניהול מערכות המידע שלהן. אני נשוי + 3 ואיכשהו יצא שגם אני, כמו לא מעט מאנשי החברה, אוהב את הים. אבל אני אוהב בעיקר את מה שקורה מתחת לים. אני צולל קרוב ל-30 שנה והצלחתי להדביק גם את הילדים שלי. כך שהתחביב האישי הפך לפעילות משפחתית.

עידן מלול

מנהל טכנולוגיות (CTO)
עידן מלול
מנהל טכנולוגיות (CTO)
היי, אני עידן מלול, מנהל טכנולוגיות ב-OBLI. האחריות שלי מתרכזת בהיבטים הטכניים ובטכנולוגיות הקשורים במוצרים ש-OBLI מציעה ללקוחות שלנו. יש לי תואר ראשון בהנדסת תוכנה, הנדסת תעשייה וניהול ותואר שני בעיצוב למהנדסים משנקר. אני מביא לתפקיד 10 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים דיגיטליים ובפיתוח תוכנה. אני עובד עם החברות הגדולות במשק: בנק לאומי, פועלים, צק פוינט ואמדוקס, ובנוסף, אני מייעץ ומלווה חברות גדולות בניהול הפיתוח וטרנספורמציה דיגיטלית.

רועי קחשרו

מנהל מוקד שירות הלקוחות
רועי קחשרו
מנהל מוקד שירות הלקוחות
היי, אני רועי, בן 26 מגבעתיים. אני אוהב לעבוד עם אנשים ולמען אנשים. יש לי ניסיון מגוון בתחומים שונים, ביניהם: שיפוץ דירות, גינון ומכירות, אבל הזיקה שלי לאנשים החזירה אותי לעבוד בשירות לקוחות. אני חולה על אדרנלין וספורט, יש בי אהבה עצומה לטבע ולבעלי חיים אבל התחביב העיקרי שלי הוא טיפוס הרים.

מילי פרקס

מנהלת מרקום
מילי פרקס
מנהלת מרקום
היי, אני מילי, אני מרקום באובלי. בת 37, ילידת אנגליה וחיה בתל-אביב (ואת תל-אביב) כבר 15 שנה. למדתי מוסיקה בבית ספר רימון ולאחרונה סיימתי לימודי עיצוב גרפי במכללת מנטור. התפקיד האחרון שלי היה ניהול אתר של חברת אופנה. ככה שאפשר לראות שאמנות, מגוון סוגי אמנות, היא אצלי בדם. אני אמא של לואי בן ה-5. אוהבת שירה ולשיר, אוהבת לבשל ולאכול.

יוסי רייכר

נציג שירות לקוחות
יוסי רייכר
נציג שירות לקוחות
היי, אני יוסי. אני נציג שירות לקוחות באובלי. בן 24, מאשדוד. מלבד התפקיד שאני ממלא באובלי, אני גם סטודנט למערכות מידע ניהוליות במרכז האקדמי פרס. אני מאוד אוהב את התחום הפיננסי, אבל לא בגלל הכסף - בגלל הדאטה. אני אוהב לנתח מאגרי מידע כמו שרוברט לבנדובסקי אוהב לכבוש שערים. מה שמביא אותי לשלושת האהבות שלי שלא קשורות לדאטה: כדורגל, מוסיקה וטיולים.

עמית אטיאס

נציג שירות לקוחות
עמית אטיאס
נציג שירות לקוחות
היי, אני עמית. אני בן 21 וגר בחולון. בוגר בית ספר מקווה ישראל ומשוחרר טרי-טרי מצה"ל (השתחררתי בחודש יוני 2021). בצבא שירתי כלוחם בספינות הדבורה של חיל הים . אני "גיק" של טכנולוגיה, אוהב טיולים והכי חשוב: מכור למוצרים של אפל.

דניאל גרמן

נציג שירות לקוחות
דניאל גרמן
נציג שירות לקוחות
היי, אני דניאל. אני מתל אביב ואני נציג שירות לקוחות. הגעתי ל- OBLI אחרי שנים רבות בתחום התיירות היוצאת. אני מתייחס אל התפקיד שלי כאל מגשים חלומות. אני אוהב להקשיב לאנשים ויש לי המון סבלנות לעזור להם. כיף לי לשוחח עם אנשים על אקטואליה, טיולים, תרבויות, אומנות ואדריכלות. אני אדם אמנותי – יש לי ניסיון בימתי כשחקן בתיאטרון ואני רוקד ריקודים סלוניים. אני מומחה בהיסטוריה ובגיאוגרפיה, מתעניין במדעים, חובב טבע וטיולים ומוזיקת אולדיז. בתפיסת העולם שלי, אם מחברים את עולם הבמה ועולם הפיננסים רואים ש- "כסף מגלגל את העולם..." בדיוק כמו שנאמר במחזמר קברט.