איך הכל התחיל
הכל התחיל לפני שנתיים, בת זוגתי ואני החלטנו לשכור דירה בת"א ובפעם הראשונה נתקלתי במוצר פיננסי שנקרא ערבות בנקאית לשוכרים. הרמתי טלפון לבנק שלי (בנק שאני לקוח שלו מעל ל-30 שנה) וגיליתי שלא רק שהבנק היקר שלי מחייב אותי "לכלוא" אצלו סכום כסף בגובה 3 חודשי שכירות כתנאי לערבות (כסף שבניתי עליו ועכשיו לא יהיה לי), הוא גם דורש ממני לשלם לו עמלה שנתית בגובה 7%! ועוד אומר לי: "תגיע לסניף בשעות קבלת קהל, למלא טפסים ולחתום."
כשניתקתי את השיחה הבנתי 2 דברים. הראשון: את ה-20 ומשהו אלף שקלים שהבנק דורש ממני לשמור אצלו אני בחיים לא אראה יותר (אלא אם נעזוב את הדירה השכורה ונגור ברחוב) והדבר השני: אין לי ברירה.
עוד באותו שבוע החלטתי לחולל מהפכה ולשנות את תנאי הערבויות לשכירות. לייצר ערבות שלא מכריחה אנשים כמוני להיפרד מהכסף שלהם, אלא מאפשרת להם לצמוח עם הכסף שלהם. ערבות דיגיטלית שמכבדת את הזמן של הלקוחות שלה והולכת לקראת אלו שצריכים אותה: סטודנטים, זוגות צעירים, משפחות, עצמאיים ועסקים קטנים. ערבות הוגנת בתנאים הוגנים שאף בנק לא מציע.
אפשר לומר שאובלי נוצרה בשבילי... אבל אם אני יכול לעזור למשפחה אחת, לעסק אחד, אני את שלי עשיתי.
דני בן-נר, מנכ״ל אובלי ערבויות בע״מ
הצוות שלנו
חגית קמין
סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק ומייסדת שותפה
חגית קמין
סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק ומייסדת שותפה
היי, אני חגית, שותפה באובלי ואחראית על כל נושא האסטרטגיה השיווקית. יש לי ניסיון מגוון בבניית מותגים ובשיווק מוצרים ושירותים דיגיטליים מגוונים. התפקיד האחרון שלי היה סמנכ"לית חטיבת הלקוחות במרכז הרפואי איכילוב. לפני זה, החלטתי ללכת בעקבות האהבה שלי למוסיקה ל- eco99fm ובמשך 6 שנים שימשתי כמנכ"לית התחנה והובלתי, בין השאר, את השקת אפליקציית המוזיקה eco99music. אפליקציה שמיליון איש כבר הורידו אותה! ובמשך למעלה מ-14 שנים ניהלתי את אגף האסטרטגיה והשיווק של פז ו-Yellow. נכון, ההם עם העיזים בפרסומות. אני אוהבת להתעורר בחמש בבוקר ולצאת לרוץ. יאפ, אני מאלה......
דני בן נר
מנכ"ל ומייסד שותף
דני בן נר
מנכ"ל ומייסד שותף
היי, אני דני. שותף ומנכ"ל באובלי. אני מביא איתי לחברה ניסיון ניהולי ועסקי ארוך. מִנכ"לתי מגוון חברות, האחרונה שבהן היא "טן" - חברה דלק עם מחזור מכירות של כ-2 מיליארד ש"ח ואשראי לקוחות בהיקף של כ-300 מיליון ש"ח. עסקתי בתחומים, כמו פיתוח נדל"ן, אנרגיה וקמעונאות וליוויתי כיועץ עסקי חברות שונות. אני מכיר את תחום הביטוח והערבויות גם מהצד העסקי וגם כשוכר בעצמי. את שירותי הצבאי עשיתי כמפקד בשייטת. הים הוא אהבתי הגדולה, בכל הזדמנות שיש לי, יוצא לשוט.
עו״ד ערן נאמן
אחראי על פיתוח עסקי ומייסד שותף
עו״ד ערן נאמן
אחראי על פיתוח עסקי ומייסד שותף
היי, אני ערן נאמן (חצי חרוז שכזה) שותף ואחראי על פיתוח עסקי באובלי. הייתי שותף בהקמת אגף הגבייה בבנק דיסקונט ופחות או יותר באותה תקופה הקמתי את חברת "גולדנרד פיננסים בע"מ" ושימשתי כמנכ"ל ושותף מייסד. זו חברה שפיתחה פתרונות פיננסיים מתקדמים בתחומי אשראי חוץ-בנקאי ומציעה מוצרים מתקדמים, חלקם דיגיטליים, לניהול חבויות ואשראי בסיכון. החברה מתמחרת ורוכשת תיקי אשראי לאחר כשלי אשראי בהיקף מצטבר של כ-300 מיליון ש"ח, של למעלה מ-200 אלף חייבים ומחזיקה ברישיון נותן אשראי מורחב. כיום, אני מלווה חברות, בעיקר סטארט-אפ, במהלך הצמיחה והגידול שלהן. אין לי הרבה זמן פנוי אבל כשיש, אני יוצא לריצה ועורך טיולים טבע.
רן יוספי
סמנכ״ל הכספים
רן יוספי
סמנכ״ל הכספים
היי, אני רן ואני סמנכ"ל הכספים באובלי והיחיד שמסתובב במשרדי החברה בעניבה. רו"ח עם מעל 20 שנות ניסיון כ-CFO בחברות ישראליות וגלובליות. הרקורד שלי כולל פיתוח עסקי, מיזוגים ורכישות (M&A), מבנה הון, מימון, אסטרטגיה, מיקוד עסקי וכיו"ב. אני משמש גם כיו"ר ועדת הביקורת במכון טכנולוגי HIT - חולון, ומלווה חברות במהלך הצמיחה והגידול שלהן, בעיקר חברות סטרט-אפ. אני מחויב לקידום חדשנות ויזמות. מה אני אוהב לעשות בשעות הפנאי? המממ... לרוץ אמרו כבר? לא? אני אוהב לרוץ.
תומר מידזיגורסקי
מנהל מכירות ושיווק
תומר מידזיגורסקי
מנהל מכירות ושיווק
היי, אני תומר ואני מנהל מכירות ושיווק באובלי. אני בוגר תואר בתקשורת ויש לי ניסיון מגוון בעולמות השירות והמכירה. בתפקיד האחרון שלי, ניהלתי את מרכז המידע, הייעוץ והרישום של מכללה ציבורית בארץ וריכזתי כנסים ופרויקטים שונים באקדמיה. אני כנראה מהבודדים באובלי ששונא לרוץ ויותר טיפוס של להישאר בבית שלי, בכרם התימנים. או יותר נכון במטבח, עם הסירים והתבלינים וכלבת הג'ק ראסלית המהממת שלי "בוסה" (נשיקה בערבית).
שיר ברזילי
מנהלת חוויית לקוח
שיר ברזילי
מנהלת חוויית לקוח
היוש, אני שיר ואני מנהלת חוויית לקוח באובלי. התפקיד שלי הוא לוודא שתיהנו, לא רק מהמוצרים המתקדמים שלנו, אלא גם מהדרך. אני מגיעה מעולם שירות הלקוחות בתחום הבנקאות. עסקתי הרבה בתחומי קשרי לקוחות, בשירותי אנוש ובכל הקשור בניהול לקוחות. גלישה וים הם שני התחביבים (עוד משתמשים בכלל במילה הזאת?😉) שלי, בזמני הפנוי.
עדן פרג׳ון
מנהל מוקד שירות הלקוחות
עדן פרג׳ון
מנהל מוקד שירות הלקוחות
היי, אני עדן ואני מנהל מוקד שירות הלקוחות באובלי וסטודנט לכלכלה וניהול, עם התמחות במערכות מידע. אני מגיע מעולם שירות הלקוחות בתחום הפיננסי והתאמת מוצרים פנסיוניים מול סוכני ביטוח. יש לי דיפלומה בסחר בינלאומי, כולל ידע וניסיון אישי רב במערכות נתונים. יש לי אוסף תקליטים לא רע בכלל (אם יורשה לי, טיפה להתגאות) ואני מקדיש חלק ניכר מזמני הפנוי לעזרה לבעלי חיים.
מילי פרקס
מנהלת מרקום
מילי פרקס
מנהלת מרקום
היי, אני מילי, אני מרקום באובלי. בת 37, ילידת אנגליה וחיה בתל-אביב (ואת תל-אביב) כבר 15 שנה. למדתי מוסיקה בבית ספר רימון ולאחרונה סיימתי לימודי עיצוב גרפי במכללת מנטור. התפקיד האחרון שלי היה ניהול אתר של חברת אופנה. ככה שאפשר לראות שאמנות, מגוון סוגי אמנות, היא אצלי בדם. אני אמא של לואי בן ה-5. אוהבת שירה ולשיר, אוהבת לבשל ולאכול.
תומר אמן
נציג שירות לקוחות
תומר אמן
נציג שירות לקוחות
היי, אני תומר (תומר 2) אני נציג שירות לקוחות באובלי, בן 22, ממושב אשתאול שליד ירושלים. בוגר בית-ספר בויאר בירושלים. משוחרר טרי יחסית מצה"ל. בצבא שירתי כחובש בחיל האוויר במרפאה התעופתית (ירפ"א 112). אובלי הוא מקום העבודה הראשון שלי באזרחות ואני כבר מרגיש שלא יכולתי לבקש התחלה טובה יותר. מאוד אוהב מוסיקה, כדורגל, ספורט אתגרי וטיולים.
יוסי רייכר
נציג שירות לקוחות
יוסי רייכר
נציג שירות לקוחות
היי, אני יוסי. אני נציג שירות לקוחות באובלי. בן 24, מאשדוד. מלבד התפקיד שאני ממלא באובלי, אני גם סטודנט למערכות מידע ניהוליות במרכז האקדמי פרס. אני מאוד אוהב את התחום הפיננסי, אבל לא בגלל הכסף - בגלל הדאטה. אני אוהב לנתח מאגרי מידע כמו שרוברט לבנדובסקי אוהב לכבוש שערים. מה שמביא אותי לשלושת האהבות שלי שלא קשורות לדאטה: כדורגל, מוסיקה וטיולים.