טופס לפניות ציבור

תלונות ופניות ציבור בנוגע לפעילות החברה ניתן להגיש לממונה על תלונות ציבור ב-Obli, עדי טור, באמצעות הטופס מטה או באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת adi@obli.co.il או להשאיר פנייה במקד השירות במספר 3073*

כדי שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייתכם, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים ופרטי התקשרות. מענה יינתן עד 45 ימי עסקים אזרח ותיק יוכל להגיש תלונת ציבור בעל פה באמצעות פנייה למשרדי החברה או באמצעות שיחה מוקלטת עם נציג החברה.
לוגו אובלי יצירת קשר

יד חרוצים 12, תל אביב יפו

שעות פעילות א'-ה' 19:00-9:00 

יד החרוצים 12, תל אביב יפו

Whatsapp: 054-9285522

שעות פעילות א'-ה' 19:00-9:00 

לוגו אובלי - צור קשר
יש לך שאלות? אנחנו כאן בשבילך
יועצי הערבויות שלנו ישמחו לעזור
אם בכל זאת תעדיפו להתקשר אלינו: חייגו 072-2214966
ערבות אוכלי לא נועלת פיקדון ובכך שומרת על תזרים המזומנים שלכם

ההודעה נשלחה!

איזה כיף שיצרת איתנו קשר! אנחנו נחזור אליך בקרוב

היי! יצאנו קצת לחופש 🙂
מוקד שירות הלקוחות והייעוץ הטלפוני שלנו לא יהיה זמין בין התאריכים 11.4-19.4. נחזור לסייע ולהפיק ערבויות ללא פיקדון ביום ראשון 20.4. במקרים דחופים ניתן לפנות לכתובת המייל: info@obli.co.il. שיהיה לכולנו חג שמח עם פיקדון שיצא מעבדות לחירות. 🎗️
דילוג לתוכן